Pomoc


Jak zamówić zdjęcia?

  1. Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
  2. Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
  3. Dodaj album do koszyka. Album lub wybrane zdjęcia z Albumu dodaj do koszyka
  4. Wejdź do koszyka. Wybierz format i liczbę odbitek w Koszyku, następnie złóż zamówienie wg kroków.
  5. Odbierz odbitki. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zdjęcia w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
Jak zamówić Fotogadżety?
  1. Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
  2. Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
  3. Otwórz stronę Fotogażety. Wybierz Fotogadżet, który chcesz zamówić.
  4. Wybierz zdjęcie z dowolnego albumu. Następnie złóż zamówienie wg dalszych kroków.
  5. Odbierz Fotogadżet. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zamówienie w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
Czy mogę zamówić odbitki i Fotogadżety w jednym zamówieniu?

Tak, po dodaniu jednego z produktów do koszyka należy wejść do albumu, aby domówić zdjęcia lub do Fotogadżetów by dodać do koszyka Fotogadżet.

Czym różni się "Kadrowanie automatyczne" od "Całego kadru"?

Aparaty cyfrowe najczęściej wykonują zdjęcia w formacie boków 3:4 lub, 2:3. Aby dopasować zdjecie wykonane w formacie 4:3 do odbitki np. 10cm x 15cm (2:3) należy wybrać jedną z opcji "Automatyczne kadrowanie" (zostanie odcięta część obrazu) lub "Cały kadr" (obraz naświetlony w całości, na zdjęciu będą białe krawędzie). Więcej o kadrowaniu/dopasowaniu zdjęcia...

Po złożeniu zamówienia nie dokonałem od razu płatności kartą kredytową, jak teraz mogę dokonać płatności?

Jeżeli płatność nie została zrealizowana bezpośrednio po złożeniu zamówieniu, proszę zalogować się do serwisu www.foto.fobit.pl wejść w "Moje konto", "Moje zamówienia", wybrać następnie zamówienie, które chcemy opłacić i kliknąć "Zapłać" i postępować dalej wg kroków.

Dlaczego moje zamówienie nie zostało zrealizowane?

W przypadku wyboru formy płatności "Płatność z góry kartą kredytową" lub "Płatność z góry przelewem bankowym" najczęstszą przyczyną nie wykonania zlecenia jest brak odnotowanej opłaty po złożeniu zamówienia.

Aby dokonać wpłaty proszę zalogować się do serwisu www.foto.fobit.pl wejść w "Moje konto", "Moje zamówienia", odszukać zamówienie i kliknąć je a następnie klawisz "Zapłać" lub dokonać przelewu na wskazane konto bankowe.

Jeżeli powyższy opis nie rozwiązał Twojego problemu proszę skontaktować się z Laboratorium któremu zostało zlecone zamówienie.

Jakie są sugerowane rozdzielczości zdjęć dla wszystkich formatów zdjęć?

Poniżej sugerowane rozdzielczości dla formatów oferowanych w ILF.

  • Format 9x13 - 1051x1500 pikseli
  • Format 10x15 - 1205x1795 pikseli
  • Format 13x18 - 1500x2102 pikseli
  • Format 15x21 - 1795x2551 pikseli
  • Format 21x30 - 2480x3508 pikseli
  • Format 25x38 - 3000x4500 pikseli
  • Format 30x40 - 3602x4724 pikseli
  • Format 30x45 - 3602x5398 pikseli
Przy użyciu, jakich materiałów i maszyn wykonywane są odbitki w ILF?

Internetowe Laboratorium Fotografii Cyfrowej pracuje w oparciu o chemię i papier Fujifilm tylko i wyłącznie na Minilabach Fujifilm Frontier, co gwarantuje odbitki najwyższej jakości.

Dzięki zaawansowanej technologia Fujifilm odbitki oddają naturalne barwy, a ich trwałość wynosi ponad 50 lat.

Co daje "Korekta Laboranta"?

Przy wyborze funkcji "Korekta Laboranta" każde zdjęcie w zleceniu zostanie indywidualnie skorygowane barwnie i gęstościowo przez laboranta.

Korekcja odbywa się w zakresie na jaki pozwala na to jakość pliku dostarczonego przez klienta.

Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami: lab@fobit.pl

 



webPhoto (1.5.1.347)

Informacja o korzystaniu z plików Cookies.

Ta strona przechowuje informacje przy pomocy ciasteczek.

Zapoznaj się z naszym regulaminem.