Pomoc
Jak zamówić zdjęcia?
-
- Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
- Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
- Dodaj album do koszyka. Album lub wybrane zdjęcia z Albumu dodaj do koszyka
- Wejdź do koszyka. Wybierz format i liczbę odbitek w Koszyku, następnie złóż zamówienie wg kroków.
- Odbierz odbitki. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zdjęcia w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
- Jak zamówić Fotogadżety?
-
- Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
- Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
- Otwórz stronę Fotogażety. Wybierz Fotogadżet, który chcesz zamówić.
- Wybierz zdjęcie z dowolnego albumu. Następnie złóż zamówienie wg dalszych kroków.
- Odbierz Fotogadżet. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zamówienie w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
- Czy mogę zamówić odbitki i Fotogadżety w jednym zamówieniu?
-
Tak, po dodaniu jednego z produktów do koszyka należy wejść do albumu, aby domówić zdjęcia lub do Fotogadżetów by dodać do koszyka Fotogadżet.
- Czym różni się "Kadrowanie automatyczne" od "Całego kadru"?
-
Aparaty cyfrowe najczęściej wykonują zdjęcia w formacie boków 3:4 lub, 2:3. Aby dopasować zdjecie wykonane w formacie 4:3 do odbitki np. 10cm x 15cm (2:3) należy wybrać jedną z opcji "Automatyczne kadrowanie" (zostanie odcięta część obrazu) lub "Cały kadr" (obraz naświetlony w całości, na zdjęciu będą białe krawędzie). Więcej o kadrowaniu/dopasowaniu zdjęcia...
- Po złożeniu zamówienia nie dokonałem od razu płatności kartą kredytową, jak teraz mogę dokonać płatności?
-
Jeżeli płatność nie została zrealizowana bezpośrednio po złożeniu zamówieniu, proszę zalogować się do serwisu www.foto.fobit.pl wejść w "Moje konto", "Moje zamówienia", wybrać następnie zamówienie, które chcemy opłacić i kliknąć "Zapłać" i postępować dalej wg kroków.
- Dlaczego moje zamówienie nie zostało zrealizowane?
-
W przypadku wyboru formy płatności "Płatność z góry kartą kredytową" lub "Płatność z góry przelewem bankowym" najczęstszą przyczyną nie wykonania zlecenia jest brak odnotowanej opłaty po złożeniu zamówienia.
Aby dokonać wpłaty proszę zalogować się do serwisu www.foto.fobit.pl wejść w "Moje konto", "Moje zamówienia", odszukać zamówienie i kliknąć je a następnie klawisz "Zapłać" lub dokonać przelewu na wskazane konto bankowe.
Jeżeli powyższy opis nie rozwiązał Twojego problemu proszę skontaktować się z Laboratorium któremu zostało zlecone zamówienie.
- Jakie są sugerowane rozdzielczości zdjęć dla wszystkich formatów zdjęć?
-
Poniżej sugerowane rozdzielczości dla formatów oferowanych w ILF.
- Format 9x13 - 1051x1500 pikseli
- Format 10x15 - 1205x1795 pikseli
- Format 13x18 - 1500x2102 pikseli
- Format 15x21 - 1795x2551 pikseli
- Format 21x30 - 2480x3508 pikseli
- Format 25x38 - 3000x4500 pikseli
- Format 30x40 - 3602x4724 pikseli
- Format 30x45 - 3602x5398 pikseli
- Przy użyciu, jakich materiałów i maszyn wykonywane są odbitki w ILF?
-
Internetowe Laboratorium Fotografii Cyfrowej pracuje w oparciu o chemię i papier Fujifilm tylko i wyłącznie na Minilabach Fujifilm Frontier, co gwarantuje odbitki najwyższej jakości.
Dzięki zaawansowanej technologia Fujifilm odbitki oddają naturalne barwy, a ich trwałość wynosi ponad 50 lat.
- Co daje "Korekta Laboranta"?
-
Przy wyborze funkcji "Korekta Laboranta" każde zdjęcie w zleceniu zostanie indywidualnie skorygowane barwnie i gęstościowo przez laboranta.
Korekcja odbywa się w zakresie na jaki pozwala na to jakość pliku dostarczonego przez klienta.
Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami: lab@fobit.pl